Aspirantkortreff 2024!

Velkommen tilbake til vårt mest populære arrangement!

Leter du etter Oslo Ungdomskor? Trykk her: https://www.ungikor.no/nyheter-oslo/bli-med-i-oslo-ungdomskor

Lørdag 2. mars 2024 samler vi aspiranter 1.-3. klasse på tvers av Oslo og omegn på Ruseløkka skole til å oppleve mini-workshop og synge sammen på konsert!

I løpet av lørdagen blir det 4 konserter. De påmeldte korene vil bli delt i puljer på ca. 5-6 kor for å synge konsert for hverandre. Hvert kor får framføre 2 sanger (eller maks 6 minutter) på konsert.

I tillegg til konsert vil alle kor oppleve en mini-workshop (ca. 40 min) med opp til 60 barn per gruppe. Målet med workshoppen er at barna skal få en leken og musikalsk opplevelse og at korene får idéer til øvelser de kan ta med hjem. Med tanke på det siste er det ønskelig at dirigentene er tilstede.

Hver pulje må regne med å være på stedet i 2-3 timer. For at barna skal blir best ivaretatt gjennom arrangementet må det være 1 voksen per 10 barn tilstede sammen med dem.

Når: Lørdag 2. mars 2024

Tidsrammer: kl 8.30 – 15.00 (Hvor koret er tilstede i 2-timers puljer)

Sted: Ruseløkka skole, Løkkeveien 15, 0253 Oslo

Program: Mini-workshop og konserter med innslag fra korene. Vi tilbyr pianist til konsert om det ønskes! Timeplan for hele arrangementet, samt en oversikt over start/slutt for hvert enkelt kor vil komme etter 15. februar.

Deltakeravgift: 70 kr per deltaker

Servering: 40 kr for 1 bolle og 1 kuli per deltaker. I tillegg vil det bli anledning til å kjøpe kaffe, te, saft, og noe å bite i på vår kafé.

Medaljer og/eller pins: Medaljer har vært en kjær tradisjon som anerkjenner deltakelse på Ung i Kor Oslo sine arrangementer! Korene kan bestille 1. års, 2. års eller 3. års-medaljer til koristene, avhengig av om de er 1., 2. eller 3.klasse eller avhengig av hvor mange ganger de har deltatt på arrangementet. Det er mulig å kjøpe medaljer frem til lageret er tomt!

I jubileumsåret 2024 lanserer vi et nytt medaljesystem: pins med en fugleanheng! For hver gang sangeren deltar på arrangementet kan hen feste en fugl på pinsen. Vi er stolt av å gi et mer miljøvennlig og rimelig alternativ til våre medlemskor!

• 60 kr per medalje

• 100 kr per pin + 1 fugleanheg (deltatt 1 år)

• 115 kr per pin + 2 fugleanheng (deltatt 2 år)

• 130 kr per pin + 3 fugleanheng (deltatt 3 år)

Sum og betaling: Med deltakelse (70 kr), mat (40,-) koster det 110,- per deltaker + kostnaden av pin eller medalje. Den totale summen pr. kor (antall påmeldte, medaljer og mat) trekkes fra på det årlige driftstilskuddet fra Oslo kommune som Ung i Kor Oslo fordeler. De korene som ikke er medlem av Ung i Kor sin Oslo-region får tilsendt faktura.

Påmelding: Innen mandag 5. februar via påmeldingsskjemaet. Endeling justering av antall deltakere ønsker vi å motta før fredag 16. februar via tilsendt skjema.

SPØRSMÅL?

Kontakt oss på oslo@ungikor.no eller på tlf 22 00 56 79.

Sommersanguka 2024

Årshjul for Jubileumsåret 2024!