Sommersanguka 2024

Ung i Kor Oslo og Ung i Kor Sørøst arrangerer Sommersanguka i 2024!

Hva er Sommersanguka?

Gjennom fem intense dager jobber vi med mange sjangre og musikalske uttrykk med fokus på stemme, musikalitet og musikkformidling. Vi skal synge sammen i store og små grupper med god oppfølging fra fantastiske instruktører. I løpet av Sommersanguka deltar sangerne på workshops i sang, felleskor, hørelære- og direksjonsfag, og mer! Uken er og fullpakket med sosiale aktiviteter hvor sangerne kan treffe nye (og gamle) venner på grilling, huskonserter, og mer! Hele uken avsluttes med en konsert på lørdag 29. juni for foreldre, venner og familie.

Dato: tirsdag 25. juni - lørdag 29. juni 2024 (4 netter)

Sted: Toneheim Folkehøgskole Marmorvegen 15, 2322 Ridabu (Hamar)

Alder: 11-19 år

Pris: Medlem 3400,- Søsken 3200,- Ikke medlem 3600,- (Prisen inkluderer overnatting og mat.)

Påmeldingsfrist: 1. mai 2024

Avmeldingsfrist: 15. mai. Avmelding etter dette faktureres i sin helhet dersom arrangementet gjennomføres som normalt.

Påmeldingsfristen er 1. mai, men er ikke bindende før 15. mai!

Faktura for deltakeravgift blir sendt ut på mail i forkant av Sommersanguka, med forfall før kursstart. Deltakeravgift må være betalt for å kunne delta på kurset.

NB. Skulle du bli syk eller på annen måte bli forhindret i å delta på Sommersanguka, kan dette dekkes av deltakerens reiseforsikring. Vi anbefaler å dobbeltsjekke at deltakeren har reiseforsikring, og at forhindring av deltakelse på arrangementer dekkes av denne.

Sommersanguka følger gjeldende retningslinjer for smittevern.

Foto: Ida Charlotte Finstad

HYL I KOR - Ung i kor på TusenFryd!

Aspirantkortreff 2024!