Vi søker prosjektkoordinator

Ung i Kor utlyser vikariat som prosjektkoordinator (80%) med mulighet for forlengelse. Er dette deg eller noen du kjenner?

OM UNG I KOR

Ung i Kor er en landsomfattende kororganisasjon for barne-og ungdomskor, med rundt 300 kor og 10 000 medlemmer. Organisasjonen har ti ansatte, hvorav fem på våre regionskontorer i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.

Ung i Kor har som motto ”Unge stemmer skal høres” og skal styrke utbredelsen av og kvaliteten på barne- og ungdomskorsang gjennom:
• Å fremme musikalsk utvikling
• Å gi hjelp og støtte til medlemmene
• Å drive opplæring i demokratisk arbeid

OM STILLINGEN

Sentrale oppgaver tillagt stillingen er:
• Planlegge, koordinere, følge opp og evaluere Ung i Kor sine prosjekter, bl.a. Norges Ungdomskor, Norges Rytmiske Ungdomskor, Tegnsang, Barn Synger, Vokalfestival, dirigentsatsing, komponistsatsing, samt prosjekter som Ung i Kor sine regioner utfører.
• Søknadsskriving, rapportering og budsjettoppfølging for sentrale prosjekter
• Utvikle nye rutiner for prosjektoppfølging
• Delta på aktiviteter og sikre dokumentasjon av prosjekter
• Bistå musikkonsulent i noen oppgaver

OM SØKEREN

Vi ønsker søkere som har utdanning eller lengre erfaring fra prosjektledelse og -koordinering. Det er en fordel å ha musikkfaglig/korfaglig kompetanse.

Søkeren må kunne jobbe selvstendig, og inneha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Vi ønsker en søker som er ryddig, løsningsorientert og kan strukturere sitt eget arbeid. Noe reisevirksomhet og arbeid i helger må påregnes.

Søkere må ha god kjennskap til organisasjonsarbeid og et stort engasjement for å bidra til kor- og sangaktiviteter for barn og ungdom.

Arbeidssted: Møllergata 39 i Oslo, sammen med andre musikkorganisasjoner hos Norsk musikkråd.
Stillingsprosent: 80%
Tilsettelse: Fra 1. mai, vikariatet varer et år, men det er mulighet for forlengelse.
Lønn: Etter avtale med fleksibel arbeidstidsordning.

For spørsmål om stillingen:
Kontakt daglig leder i Ung i Kor Victoria Liedbergius på 97824687 eller victoria@ungikor.no

Søknad + CV:
Sendes elektronisk til victoria@ungikor.no