Vi søker instruktører

Ung i Kor skaper sangaktivitet for unge sangere over hele Norge gjennom hele året. Vi kjenner mange gode instruktører, men vil gjerne bli kjent med enda flere, og ønsker nå å bygge opp en instruktørbank.

Er du selv, eller kjenner du instruktører som vi burde komme i kontakt med? Meld deg i skjemaet under eller tips de du kjenner om å gjøre det. Behovet for flere gode instruktører er ekstra stort siden vi nettopp har lansert Vokalfestival på turné. Festivalen har som mål å besøke alle medlemskorene våre i løpet av året.

Vi er både på jakt etter tradisjonelle korsanginstruktører, men også dere som har en kompetanse som kan gi barn og unge nye musikalske opplevelser og inputs: joik, strupesang, STOMP, beatboxing eller folkemusikk fra hele verden. Vi ønsker å se alt som rører seg i Norges mangfoldige instruktørverden!

Oppdragene honoreres med utgangspunkt i Creos gjeldende satser, og du må kunne sende faktura for oppdraget.

Når du melder deg legges du i vår instruktørbank, og vi tar kontakt dersom vi finner oppdrag som passer deg. Ta gjerne kontakt på info@ungikor.no dersom du lurer på noe!

Ida Charlotte Finstad fra Skedsmo Voices er Årets Barnekordirigent 2020

Alle våre medlemskor kan få besøk av en dyktig instruktør i år!