Kollegatreff høsten 2020

Se og lær av dirigentkollegaer i elleve ulike kor på Østlandet og i Trondheim!

Er du interessert i å observere hvordan andre dirigenter legger opp arbeidet sitt? Da er "Kollegatreff" noe for deg! Bli med når noen av våre mest profilerte barnekordirigenter åpner opp for besøk av dirigentkollegaer på sine korøvelser. I høst finner du kollegatreff i Oslo med omegn, Trondheim og på Hamar!

Etter øvelsen blir det en åpen samtale mellom vertsdirigenten og deltakerne rundt øvingsopplegget og andre aktuelle temaer. Det blir enkel servering og samtalen varer omtrent en time.

Gjennom treffene ønsker vi å sette fokus på læring mellom likemenn og oppmuntre barne- og ungdomskordirigenter til å inspireres av hverandre.

Å gå på et kollegatreff er selvfølgelig gratis! Vi jobber målbevisst for at dette skal være et trygt arrangement i disse smitteverntider. Vi legger opp til enkel servering i henhold til anbefalinger for smitevern.

Løpende påmeldingsfrist: Som deltaker melder du deg på de øvelsene du har tid og lyst til å gå på, en eller flere. Det er viktig at du melder deg på gjennom skjemaet i lenken, da vi har 6-8 plasser per kveld og må ha oversikt over hvem og hvor mange som kommer. Alle dirigenter kan melde seg på, men hvis det blir flere påmeldte enn plasser, vil aktive barne- og ungdomskordirigenter bli prioritert.

OBS: Dersom du blir syk, ber vi deg holde deg hjemme. Gi beskjed om du må trekke påmeldingen din.

Tiltaket er støttet av Koralliansen.

KOLLEGATREFF HØSTEN 2020

Bislett Guttekor • Marius Thoresen
NY DATO! Torsdag 29. oktober
NB! Avlyst grunnet smittesituasjonen i Oslo.

Ranheim barnekor • Vibeke Ulstad Akersveen
Torsdag 29. oktober – Går som planlagt
Kl 17.15-19.00 | Samtale kl 19.10-20.10

Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening • Eirik Mundhjeld
Tirsdag 3. november
Kl 17.30-20.00 | Samtale kl 20.10-21.10

Skedsmo Voices • Ida Charlotte Finstad
NY DATO! Tirsdag 3. november
Kl 18.30-20.00 | Samtale kl 20.10-21.10

KONTAKT:

Daniel Z. von Gertten, Trondheim
daniel@ungikor.no

Janne Kristin Schanke, Østlandet
jannekristin@ungikor.no

Hva betyr Statsbudsjettet 2021 for Ung i Kor?

Nytt medlemsregister