Nytt medlemsregister

Velkommen til Musikkmedlem - vårt splitter nye medlemsregister!

Vårt nye medlemsregister er endelig klart for bruk. Musikkmedlem er utviklet av Appfarm på oppdrag av samarbeidspartnerne Ung i Kor, De Unges Orkesterforbund og BandOrg, som fortsetter samarbeidet basert på det gamle medlemsregisteret vi hadde i årene 2008 – 2020

Hva betyr dette for deg?

Det gamle registeret stengte fredag 14.august og kan ikke lenger brukes. All informasjon om koret ditt, som navn, adresser, lenker, forsikringer og årsrapporter m.m. er blitt tatt vare på og flyttet over til det nye systemet.

Hva er nytt?

Det nye registeret ivaretar en rekke nye behov og ønsker, slik som bedre sikkerhet, tilpasning til personvernreglene (GDPR), bedre brukervennlighet på forskjellige plattformer og enheter, og ikke minst håper vi at det nye medlemsregisteret er lettere å bruke, siden vi har fanget opp mange tilbakemeldinger fra våre medlemmer om ønsker og behov.

Slik kommer du inn i det nye medlemsregisteret

1. Gå til https://musikkmedlem.appfarm.app. Innlogging gjøres med samme e-postadresse som dere har logget inn med i det gamle medlemsregisteret.

2. Skriv inn epostadressen (brukernavnet) ditt og trykk NEXT. Obs: Hvis e-postadressen er en Google-konto, kan du trykke "LOGIN WITH GOOGLE" fra den første siden og du kommer rett inn (hopp over stegene under).

3. Hvis brukernavnet ikke er en Google-konto må det settes et nytt passord. Trykk ‘Set password’. Du vil straks motta en e-post med link for å angi passord.

4. Hvis du heller vil logge på med pinkode: Trykk ‘SEND ME A PIN’. Du vil motta en e-post med pinkode, og du angis pinkoden i skjermbildet du står i.

Dette må du sjekke og oppdatere i registeret

• Kontaktinformasjon til koret

• Styremedlemmer (husk å legg inn e-postadresse og mobilnummer)

• Dirigent (husk å legg inn e-postadresse og mobilnummer)

• Medlemmer

• Registrere innbetaling av kontingent

• Nyhet! Legg inn korets vedtekter. Hvis koret har egne vedtekter kan disse lastes opp direkte i registeret. Hvis dere ikke har egne vedtekter, kan dere bruke Ung i Kor sin mal. Denne finner dere under punktet Mønstervedtekter.

• Nyhet! Legg inn tekst og bilde av koret. Dette vil vi gjerne bruke til skryteinnlegg om korene i våre kanaler.

• Nyhet! Tegn medlemsforsikring og dirigentforsikring (valgfritt). Les mer om innhold og priser her.

Meld fra til oss på info@ungikor.no om du har tilbakemeldinger og spørsmål om medlemsregisteret

Kollegatreff høsten 2020

Bli med i et nytt, nasjonalt prosjektkor!