Siste sjanse for Tegnsang-kurs!

Er du dirigent eller lærer for barn eller ungdom? Leter du etter flere verktøy å bruke i musikkens tegn?

Gjennom vårt gratis introduksjonskurs får du grunnleggende innføring i tegnsangbruk! På to dager lærer du hvordan enhver pedagog kan bruke tegn som kommunikasjon både for å forme selve øvingssituasjonen og for å komplementere det som synges. Det er ingen krav om forkunnskap om tegnspråk, da kurset bygger på tegn til tale og vil gå grundig gjennom dette. Kurset passer både for deg som ikke har forkunnskaper og for deg som bruker tegnsang allerede i ditt arbeid, vi utelukker ingen deltakere. Er du interessert, så er du velkommen! Kurset er for alle, og ikke begrenset til medlemmer av Ung i Kor. Dette er fjerde - og siste - gang introkurset vårt holdes, så grip sjansen og meld deg på nå!

TID OG STED:
Lørdag 20. april kl 10-17
Søndag 21. april kl 10-15
Tinfabrikken, Festsalen
Ryfylkegata 45, Stavanger

Nevnte vi at kurset er GRATIS? Ung i Kor dekker også lunsj begge dager samt pausesnacks og kaffe/te underveis. I tillegg kan deltakere søke om reisestøtte.

Les mer om både utviklingen av tegnsangmetoden og prosjektet vårt her.

Støttemidler: Kor for alle + Sommersanguka for alle!

“Together in chorus”