Ny nettside!

I dag lanserer vi vår nye nettside! Nettsiden er helt redesignet: Ta en titt og kikker på de nye og ulike undersidene.

Alt vårt arbeid gjør vi for korene våre og for unge stemmer, og det er viktig for oss å tilgjengeliggjøre informasjonen som kommer kor og unge stemmer til nytte! På den nye nettsiden håper vi at vi kan synliggjøre både korene våre og mulighetene de har enda bedre.

I fjor høst lanserte vi våre nye åpne medlemssider. Her kan korene våre vise seg frem med bilder og linker til sosiale medier, og vi håper det kan gjøre det lettere for nye sangere å finne et kor i sitt område! Hvis dere er medlem i Ung i Kor og ikke ser deres kor på disse sidene, så kan dere endre dette ved å logge inn i medlemsregisteret og fjerne avhukingen for at dere ønsker å reservere dere mot at korets profil offentliggjøres. Her kan du finne en steg-for-steg forklaring på hvordan dette gjøres.

Det er fortsatt noen sider som mangler, og vi jobber fortsatt med å overføre tidligere blogg-innlegg fra vår gamle nettside, men hvis du oppdager noe annet som ser rart ut så gjerne send oss en mail om det på info@ungikor.no!

Nå får vi ei hjemmeside som hjelper medlemmene våre til å finne fram på en mye enklere måte og som er mer brukervennlig enn noen gang, sier generalsekretær Victoria Liedbergius.

Nå kan du søke UKO 2023-2025

Introkurs til tegnsang