Regionskonsulent 50%

Ung i Kor lyser herved ut en 50 % stilling som regionkonsulent for Ung i Kor SørØst.

OM UNG I KOR SØRØST

Ung i Kor SørØst er regionledd av Ung i Kor, med ca. 70 medlemskor og 1500 medlemmer hovedsaklig i Viken og Innlandet. Ung i Kor SørØst er en selvstendig organisasjon med sitt eget styre og årsmøte som legger føringer for organisasjonens utvikling. Vi jobber aktivt for å skape gode sang- og musikkmiljøer som er åpne og tilgjengelige for alle barn og unge. I tillegg ønsker vi å synliggjøre kor-aktiviteten og tilrettelegge for gode læringsarenaer ved å tilby kurs, seminarer, festivaler og konserter.

OM STILLINGEN

Som regionkonsulent for Ung i Kor SørØst har du ansvar for driften av regionen, samt planlegging og gjennomføring av arrangementer og prosjekter for våre medlemmer. Du har et stort ansvar, men også stor tillit. Du vil ha betydelig påvirkningskraft på organisasjonen og dine arbeidsoppgaver.

Du jobber stort sett selvstendig, men er ansatt gjennom Ung i Kor sentralt som har arbeidsgiveransavar, og du vil ha gode og tilgjengelige kolleger både hos sentraladministrasjonen og i de andre regionene. I tillegg vil du samarbeide med styret og frivillige. Som regionkonsulent styrer du din egen arbeidsdag med høy grad av fleksibilitet.

Ung i Kor SørØst har tett samarbeid musikkrådene i regionen. Arbeidssted vil være enten hos Akershus musikkråd på Kjeller, eller Innlandet musikkråd på Hamar. Dette avhenger av søkerens egen interesse.

OM SØKEREN

Vi ønsker søkere med musikalsk- og korfaglig kompetanse, og kjennskap til det frivillige musikkfeltet i Viken og Innlandet. Søkeren må ha god kjennskap til organisasjonsarbeid og et stort engasjement for utvikling av kor- og sangaktiviteter for barn og unge. Det er også ønskelig at søkeren har erfaring med budsjett, regnskap og søknadsskriving.

Søkeren må kunne ta initiativ, jobbe selvstendig, og inneha gode samarbeidsevner. Arbeidsoppgavene er allsidige og vedkommende må være fleksibel. Noe reisevirksomhet og varierende arbeidspress må påregnes.

Dersom den ansatte lykkes i å iverksette nye prosjekter og vekst i organisasjonen vil det være mulighet for utvidelse av stillingen.

Søknadsfrist: 22.mars
Stillingsprosent: 50 %
Arbeidsted: Hamar eller Kjeller
Tilsettelse: Snarest Lønn: l.tr. 42-48, etter kompetanse og ansiennitet