TRØKK- Trøndelag Ungdomskor

TRØKK - Trøndelag Ungdomskor er Ung i Kor Midt sin satsing på ungdommene. Koret er åpent for alle sangglade ungdommer fra 13 til 19 år.

Vi kan lokke med et repertoar med trøkk i, morsomme konsertprosjekt og et godt sosialt miljø.

Ungdomskoret TRØKK er en arena for de som ønsker å utvikle seg som korsanger. TRØKK vil være en arena hvor du kan bli kjent med nye mennesker som deler gleden av å synge sammen. Det vil være en arena for mestring, læring og utvikling.

Vi øver, spiser og overnatter på Rødde Folkehøgskole. Det vil bli dager fulle av sang og musikk, og sosialt opplegg på kveldene. Samlingene avsluttes med en minikonsert med materiale fra helga.

Kunstnerisk leder og dirigent
Ingrid Graftås Fløttum er utdannet musiker fra Norges Musikkhøgskole og Universitetet i Stavanger. Hennes bachelor i utøvende musikk består av valthorn som hovedinstrument på musikkhøgskolen og direksjon som hovedfag i Stavanger. Ingrid har bred erfaring innenfor sang og kordireksjon, og har et sterkt engasjement for å skape et felleskap for ungdommer med interesse for musikk og sang. Ingrid er freelance dirigent, musiker og sanger og brenner for å formidle sin musikalitet.

For Ingrid er ungdomskoret TRØKK en arena der ungdommer får utvikle sin egen kreativitet. Ingrid brenner for å skape et godt og trygt miljø, hvor vi heier på hverandre og gjør hverandre god. Repertoaret vil være forankret i rytmisk sjanger, men også med innslag fra andre sjangre

Er dette noe for deg?
Kom på en uforpliktende samling på Rødde folkehøgskole lørdag 20.januar – søndag 21.januar. (overnatting for de som ønsker det)

Videre øvinger:

5.-7. april – Koret deltar på Vokalfestivalen på Gjøvik

4.-5. mai

Sted: Rødde Folkehøgskole

Medlemskontingent høstsemesteret: kr. 500,-

Ung i Kor vil at alle barn og unge skal få de samme mulighetene. Vi tilbyr redusert pris for de som trenger det. Støtten gis til deltakere som ønsker å delta på øvinger med ungdomskoret. Denne støtteordningen er beregnet på de som av økonomiske grunner vil ha vansker med å betale deltakeravgiften. I påmeldingsskjemaet kan dere søke om å få redusert deltageravgift.

Påmeldingsfrist: 1 uke før samling

Ta kontakt med oss for en hyggelig prat om dette kunne være noe for deg, om du har noen spørsmål, eller om du kjenner noen dette kunne være noe for.

Ta kontakt med produsent og dirigent og produsent Ingrid Graftås Fløttum om du har spørsmål om øvingshelgene eller koret.

mail: ingridgr93@gmail.com
Daglig Leder i Ung i Kor Midt: midt@ungikor.no